Силикон Валлейгийн аваргууд Google, Фейсбүүк хоёр дэлхийн рекламны зах зээлээс 79,4 тэрбум доллар, 26.9 тэрбум долларыг тус тус олжээ. Хоёр компани дэлхийн рекламны зах зээлийн 20 хувийг өнгөрсөн жил эзлэсэн байна. Улажлалт рекламын хувьд Америкийн өргөн нэвтрүүлэг, кабелийн телевизийн Комкаст 12.9 тэрбум доллартайгаар Facebook, Google-ийн дараа жагсаж байна. Зенит агентлагийн мэдээлсэнээр:
“Интернетийн рекламаар санхүүждэг дижитал платформууд эхний 30-ийг эзэлдэг” гэсэн байв.
Түүнчлэн онлайн реклам телевизийн буюу уламжлалт рекламны зах зээлийг гүйцэж эхлээд байгаа.
Жагсаалтын тэргүүлсэн 30 медиа эзэмшигчдийн 20 нь Америкийн компаниуд байв. Шалтгаан нь мэдээж Америк хамгийн том рекламын зах зээлтэй. Гадаадад хамгийн их хөрөнгө оруулалт хийдэг.